dinsdag 9 november 2010

Coastal Scents

Ik heb een hele tijd geleden het 88 warm pallet besteld van Coastal Scents en sindsdien gebruik ik dit pallet echt elke dag. Er zitten fijne warme kleuren in die voor elke look bruikbaar zijn. Als je een liefhebber bent van warme kleuren is dit pallet zeker iets voor jou. Maargoed dit gaat nu niet over het 88 warm pallet maar... over het Ultra Shimmer pallet welke ik vorige week heb besteld. Dit heb ik trouwens via Ebay gedaan dit scheelt echt een hoop geld in vergelijking met de nederlandse webshops waar de palletten te verkrijgen zijn. Dit pallet kost rond de 30 euro in een nederlandse webwinkel en ik heb hem op ebay op de kop getikt voor nog geen 13 euro...! en dit is inclusief verzendkosten. Scheelt een hele boel denk ik zo?!

Zodra ik het pallet binnen heb zal ik er een review over schrijven en fotos van wat looks maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten