woensdag 10 november 2010

Biosilk Silk Therapy



Een serum gebruik ik vrijwel altijd nadat ik mijn haren heb gewassen. Ook breng ik altijd nog een klein beetje aan voordat ik mijn haar ga stijlen met een stijltang (dan is het natuurlijk alweer droog en wil ik toch nog een beetje product aanbrengen voordat ik mijn haar ga martelen).

Het eerste wat ik prettig vind aan dit serum is de geur! Deze vind ik zo ontzettend lekker ruiken. Het product brengt ook gemakkelijk aan op je haar. Het is niet te vettig en smeert prettig uit. Ik raad iedereen aan om ongeveer een druppel zo groot als ongeveer een 20 eurocentje te gebruiken. Dit is precies voldoende (voor lang haar). Als je wat korter haar hebt kunt je natuurlijk altijd wat minder gebruiken.

Dit serum bevat trouwens 17 aminozuren (mensenhaar bevat 19 aminozuren!) dit komt dus erg dicht bij de opbouw van je eigen haar.

Ik ben zeer te spreken over dit product. Dit is naast de inceto mijn favoriete haarserum.

Biosilk Silk Therapy is o.a. verkrijgbaar bij diverse kapsalons. Ik bestel zelf eigenlijk altijd mijn haarproducten op deze site: www.lindseys.nl/ . Mocht je op deze site een fles Silk Therapy kopen dan betaal je geen verzendkosten. Een fles met 50 ml product kost hier € 14,58! Dit is een stuk goedkoper dan bij de meeste kapsalons. Ook kun je hier een mini biosilkje kopen. Deze kost € 3,24 en hier doe je nog best wel lang mee! Zeker een kijkje waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten