vrijdag 5 november 2010

L'oreal Glam Shine



Mijn favoriete beauty product is: lipgloss! Ik gebruik het elke dag en heb al heel wat lipglossjes versleten.

Ik koop vaak lipglossen bij drogisterijen en o.a. de douglas en toch val ik altijd terug op dezelfde lipgloss namelijk de Glam Shine gloss van L'oreal. Ik vind deze prettig aanvoelen op mijn lippen, niet plakkerig, niet te dik niet te dun. Het voelt gewoon als een fijn laagje op je lippen.

De aplicator vind ik van deze lipgloss echt een pluspunt! Voor mij komt hier precies de juiste hoeveelheid op waardoor deze erg prettig aan te brengen is. De verpakking zelf vind ik er ook leuk uitzien. Kortom de glossjes zijn mega fijn! Ze kosten rond de 10 รก 13 euro. Voor deze lipgloss vind ik dat zeker waard. Je doet er lang mee en hij blijft lang mooi op de lippen zitten. Mijn favo glossje dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten