woensdag 3 november 2010

Acrylnagels #1

Aangezien ik nagelstyliste ben en ik dus vaak acrylnagels plaats bij klanten leek het mij leuk om deze foto’s van klanten –mits zij dit natuurlijk goed vinden- met jullie te delen.
Ik heb een french manicure look set geplaatst alleen heb ik bij het gedeelte wat bij een normale french manicure wit is, een hele licht baby roze glitteracryl geplaatst. Ik vind het er echt super gaaf uitzien (niet te druk en toch weer eens iets anders als het standaard witte).
De lichtroze glitter acrylpoeder die ik heb gebruikt is van Ezflow en is genaamd: Foxy lady. Wat een toepasselijke naam voor deze gave look!
Verder heb ik de nagel opgevuld met een doorschijnende poeder (er kan ook gekozen worden voor pink of naturel (denk aan een beetje een melkachtige kleur) maar de doorschijnende poeder geeft vaak het allermooiste effect.
Mocht het nou net zo zijn dat je zelf zit te twijfelen om een set nagels te laten plaatsen dan heb ik misschien een tip voor je zodat je makkelijker kunt kiezen of je nou een doorschijnend laagje (acryl) over je nagels zou willen, of toch de pink of de naturel.
Heb je van nature roze mooie nagels? Geen scheurtjes, deukjes etc? Dan zou ik zeker voor de clear gaan. Vooral als je van plan bent om iets met glitters te nemen dat springt dit er echt uit.
Heb je wel mooie nagels maar zijn ze totaal niet roze, dan zou ik gaan voor de pink. Zo zien je nagels er een stuk anders uit.
Mocht je het zo zijn dat je ontzettend nagels bijt, dan heb je vaak geen nagels om trots op te zijn. Ga dan voor de naturel tint. Dit is een melkachtige kleur die de scheurtjes, deukjes etc in je nagels verdoezelt!

Hopelijk hebben jullie wat mijn tips!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten