dinsdag 2 november 2010

Scrubben met die lippen!


Dit is iets wat ik echt weer vaker moet gaan doen. Het wordt weer koud! Mijn lippen zijn vaak de eerste die last van de kou krijgen. Mijn lippen worden weer droog en er zitten velletjes aan. Not pretty als je bijvoorbeeld een mooi lipglossje op hebt, zo worden de velletjes alleen maar beter zichtbaar. Time to scrub..
Je kunt je lippen gewoon elke dag scrubben. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat je niet 5 minuten per lip gaat scrubben. Als je dit ongeveer 30/60 seconden doet is dat prima.
Er zijn talloze lipscrubs bij o.a. lush te verkrijgen. Deze kosten ongeveer 9 euro per potje. Je kunt natuurlijk ook zelf je eigen lipscrub maken. Mijn suggesties:
Theelepel honing, theelepel olijfolie en 2 theelepels kristalsuiker
Theelepel honing, suiker en een bolletje vaseline

Edit: ik heb trouwens gisteren echt een super fijne scrub gemaakt. Ik heb er het navolgende ingedaan: 2 theelepels suiker, theelepel pannekoekenstroop en wat poedersuiker! De variant met olijfolie vind ik niet erg lekker en is naar mijn idee ook iets te dun. Deze met de stroop is echt mijn aanrader!!
De ingrediĆ«nten mengen en scrubben maar…
Nu ben ik benieuwd of jullie voornamelijk je lipscrub zelf maken of deze liever kopen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten