vrijdag 29 oktober 2010

Sabon "sweet summer" bodyscrub


Toen in de Sabon winkel in de stad tegen kwam moest ik hier gewoon even naar binnen. Wat een geweldige winkel is dit! Ik nam de bodyscrub Sweet Summer mee naar huis. Normaal als ik ergens een scrub kocht gebruikte ik de scrub één hooguit twee weken en daarna kwam hij in een kast te staan en vergat ik de scrub.  Deze scrub staat nu ook in de kast alleen dit maal bedoel ik hiermee: een lege gebruikte pot. Ik vond het leuk om deze te bewaren omdat hij nog steeds –ondanks dat de pot leeg is- lekker ruikt en leuk staat in mijn kast. Ik ben nu inmiddels aan mijn tweede pot begonnen en ik ben nog net zo enthousiast over deze scrub als toen ik aan de eerste pot begon. Ik zeg: het wordt tijd voor een review!



Dit schrijft sabon zelf over de scubs op hun site:
De Body Scrubs zijn op basis van mineralen en zouten uit de Dode Zee. Voor de ultiem zachte huid zijn er verschillende oliën aan toegevoegd: macadamianootolie, amandelolie, sojaolie en etherische olie. De combinatie van de olie en het zout zorgt er voor dat je na het afspoelen een zijdezachte laagje op de huid hebt. Uren later ben je nog steeds omringd door de heerlijke geur. Geschikt voor alle huidtypen, tweemaal per week gebruiken. Verkrijgbaar in de geuren Patchouli/Lavender/Vanilla, Lavender/Apple, Lemon/Mint, Tropic , Vanilla/Coconut., Sweet Summer, Mango/Kiwi, Jasmijn en Musk



Het is inderdaad zo dat je na het afspoelen van de scrub een heerlijk zijdezacht laagje op je huid hebt waarvan je de geur uren later nog steeds ruikt! Ik ben werkelijk in de zevende hemel met deze scrub. De geur van de Sweet Summer scrub kan ik niet anders dan lekker zoet omschrijven. Echt een sweet “summer” geur. De korrel in de scrub is grof. Dit vind ik persoonlijk heel prettig omdat ik dan echt het gevoel heb alsnog de scrub echt de dode huidcellen van mijn lichaam veegt. Ik heb wel een schepje bij deze scrub gekocht.

Sabon is geheel dierproefvrij en je mag alle producten in de winkel uitproberen. De scrubs zijn verkrijgbaar in 2 verschillende maten: 250 ml en 500 ml.

250 ml € 19,95
500 ml € 26,95

Dit is inderdaad niet de goedkoopste scrub maar hij is het geld dubbel en dwars waard. Ik zou zeggen mocht je twijfelen, koop dan eerst een 250 ml pot (heb ik ook gedaan). Nu ben ik inmiddels zo happy met deze scrub en heb ik een 500 ml pot in mijn kast staan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten