vrijdag 29 oktober 2010

Dr. Van der Hoog Puur producten


Nu heb ik zelf eigenlijk altijd moeite gehad met het vinden van de juiste dagcrème en nachtcrème. Ik heb zelf een onzuivere huid en voor mij is het altijd maar de vraag als ik een product koop “hoe zal mijn huid hier nu weer op reageren”.
Ik heb volgens mij echt de hele drogisterij producten al geprobeerd. Echt alles! Dan raakte mijn huid weer geïrriteerd, dan kreeg ik van een bepaalde crème rode vlekken en zo was het telkens iets. Ik gebruik nu ruim 3 maanden de producten uit de lijn “puur” van Dr Van Der Hoog. Ik ben best wel enthousiast over deze producten. Ik gebruik zelf de reinigings foam, peeling gel en de matterende dagcrème.
Ik ben het meest enthousiast over de reinigings foam en de peeling gel! Lees verder voor mijn oordeel over deze producten.

Reinigings foam
Dit is een zeer fijne en erg schuimende foam! Ik heb dagelijks make-up op en ik merk dat als ik alleen mijn gezicht schoon maak met een reinigingsmelk + lotion dat er altijd nog restjes op mijn gezicht achterblijven. Als ik de foam gebruik is echt alles van mijn gezicht af! Ik ga daarna ook nog met een watje met lotion langs mijn gezicht en daar is dan echt geen restje make-up op te vinden. Het product bevat niet heel erg veel parfum wat ik erg prettig vind. In dit product zit echter wel het ingrediënt sodium laureth sulfate (een agressief ingrediënt waardoor het product gaat schuimen). Ik moet zeggen dat ik zelf geen problemen met dit ingrediënt heb maar ik kan me voorstellen dat sommige dat wel hebben. De verpakking van dit product vind ik erg handig en is vooral hygiënisch omdat het in een pompflacon zit. Er zit 150 ml in de flacon en hij kost
€ 6,95. Mijn oordeel? Ik ben dol op dit product! Ik zou dit product zeker vaker kopen

Peeling gel
Dit is een gel die een subtiele kiwi-geur heeft. Er zit dan ook kiwi extract in deze peeling. De “beads” (bolletjes in de peeling gel) zijn van jojobawas. De jojobabeads zijn niet te zacht en niet te hard op de huid waardoor dit een erg prettig gevoel geeft als je je huid aan het peelen bent. Let op dat je niet te hard over je gezicht gaat wrijven. Dit is niet goed voor je huid! Lekker rustig in masseren dus. Door gebruik van deze peeling wordt de aanmaak van nieuwe huidcellen gestimuleerd. De verpakking vind ik er leuk uit zien, dit doet me denken aan een soort van breaker (knijp yoghurt) verpakking. Je hebt maar een kleine hoeveelheid van dit product nodig. Er zit 75 ml in de verpakking. Je doet dus erg lang met deze peeling als je deze ongeveer 2 maal per week gebruikt. De peeling gel kost € 6,99 en ik ga deze opnieuw kopen als hij op is.

Matterende dagcrème
Omdat ik last heb van een onzuivere huid leek dit product mij een uitstekend product om deze een keer uit te proberen. Ook had ik nog nooit eerder een matterende dagcrème gebruikt dus ik was hier erg benieuwd naar. Ik ben erg blij met de verpakking. Dit is namelijk een pompflacon wat super hygiënisch werkt (geen vingers en/of spateltjes raken je crème nog aan). Het pompje werkt prima. Je hoeft er echt niet hard op te drukken om er een juiste hoeveelheid crème uit te laten komen. Deze crème doet echt wat hij belooft namelijk: mijn huid matteren en hydrateren. De kiwigeur is aanwezig maar niet overheersend. De prijs van deze crème is € 9,95. Dit vind ik een prima prijs voor dit product. Ik weet niet of ik deze crème nog opnieuw ga kopen maar dit heeft er puur mee te maken dat ik graag een dagcrème zou willen waar uv bescherming in zit. Iemand ideeën voor een fijne uv beschermende dagcrème?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten