zondag 31 oktober 2010

Inecto Pure Coconut

Deze producten wilde ik graag testen omdat ik dol ben op producten met een kokosgeur. Natuurlijk was ik ook benieuwd naar de werking van deze producten. Ik heb de producten nu ruim 1 maand in gebruik en het is tijd voor een review!
Ik heb 3 producten uit de Inecto pure coconut lijn, namelijk de Hair repair treatment, leave in conditioner en de hair serum. Ik heb gekozen voor deze producten omdat mijn haar erg klit, ik vaak gebruik maar van föhns en stijltangen en mijn haar pluist heer erg! Ik had nog mega veel flessen shampoo en conditioner staan en heb mezelf moeten dwingen om deze eerst op te maken voordat ik weer thuis zou komen met nog een fles shampoo en conditioner.

Hair repair treatment
Hier ben ik enthousiast over! Dit noem ik nou een fijn product. Het maakt mijn haar super zacht nadat ik het ongeveer 5 minuten heb laten intrekken en heb uitgespoeld. Ik merk ook echt verschil aan mijn haar als ik dit product na het wassen niet aanbreng. Ik vind het erg belangrijk om je haar goed te verzorgen, vooral als je veel gebruik maakt van o.a. föhns en stijltangen. De verpakking vind ik prima al had ik het denk ik prettiger gevonden als het product in een pot zou zitten voor ook o.a. de l’oreal haarmaskers inzitten. Dan zie je tenminste hoeveel product er nog in zit en met deze verpakking is dat lastig te zien. De kokosgeur is aanwezig maar niet te overheersend. Het is ook echt niet zo dat je haar daarna heel erg naar kokos ruikt. Dit valt erg mee. Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat is in combinatie met de shampoo en conditioner van Inecto maar dit product zo vond ik prima. Het product schuimt alleen niet en trekt snel ik je haar waardoor je misschien sneller het gevoel kan hebben dat je meer product op je haar moet smeren. Je hebt echt genoeg aan een bolletje zo groot als een twee euro munt (als je haar hebt tot over je schouders).
Er zit 150 ml in en de treatment kost € 4,99. Voor de prijs hoef je het dus echt niet te laten. Dit product ga ik vaker kopen!

Leave in conditioner
Dit product vind ik erg lekker ruiken! Echt een lekkere kokosgeur maar alweer niet te aanwezig wat ik erg prettig vindt. De verpakking is erg handig het is een soort van spray vorm. Je brengt dit product aan op handdoekdroog haar. Ik heb alleen niet echt het gevoel alsnog dit product mijn haar nu echt beter doorkambaar maakt? Ik heb dit een product nu een paar keer niet gebruikt na het wassen om zo te testen of dit product mijn haar nou echt beter doorkambaar maakt en ik merk echt geen verschil! Dit product laat ik voortaan lekker in de schappen staan. Jammer want dit leek me een fijn product en stiekem had ik gehoopt dat deze wel zou werken! Dit product kost € 4,99.

Hair serum
Ik gebruik al jaren serums op handdoekdroog haar en ik breng het nogmaals aan na het föhnen voordat ik mijn haar ga stijlen. Dit vind ik tot nu toe echt het fijnste serum en volgens mij is dit tot nu toe ook de goedkoopste die ik geprobeerd heb. Je hebt genoeg product in je hand als je ongeveer de grootte van een 20 cent muntje aanhoudt. De geur is lekker zoet. Het product voelt vettig aan maar als je dit eenmaal op je haar aanbrengt zie je de vettigheid niet terug in je haar. Let er wel op, dat je dit product NIET bij je haaraanzet aanbrengt! Daar wordt je haar dus wel vet van. Dit product zorgt er echt voor dat mijn pluishaar grotendeels onder controle blijft. De verpakking vind ik prima. Niets op aan te merken. Er zit 75 ml product in de tube en kost ook € 4,99.
Je zou verwachten dat mijn haar ontzettend naar de kokos zou ruiken met alle 3 producten in mijn haar maar niets is minder waar. De kokosgeur is licht aanwezig en eigenlijk alleen ik ruik hem.
De producten zijn o.a. te koop bij Kruidvat en Etos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten